Заголовок баннера

СКИДКА -10%
Текст баннера Осталось 38 днів!

[Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024)

Автор: Viktoriia
Создано: 22.05.2025 19:46
Просмотров: 16
[Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024)
Налаштовуй рекламу, як PRO

Унікальність курсу

Чітка структура
Усі інтернет магазини поділені на 6 типів.

Стратегії, які працюють
Кожному типу магазину поданий набір рекламних стратегій, які найкраще для нього працюють.

Реальні приклади
На прикладі реальних інтернет-магазинів показується, як налаштувати кожен вид рекламної стратегії.

На основі досвіду
Стратегії сформовані на основі досвіду налаштування реклами для понад 500 магазинів.

Це те, чого немає на безкоштовних відео в інтернеті!!!

Програма курсу

Модуль 1.
ПідготовкаЧек-лист як створити, підключити та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag ManagerЯк організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинівПравильна структура заголовківМодуль 2.
Рекламні цілі та плануванняРекламні ціліПрогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності рекламиМодуль 3.
Налаштування Google Merchant Center NEXTЗаповнення відомостей про компаніюЛоготипи компанії і кольори для оголошеньІнформація про компанію. КраїниІнформація про компанію. МагазиниНалаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google ShoppingШвидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)Налаштування інформації про обмін та поверненняПро фід і Google Merchant CenterЗавантаження фідаВідстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center NextАктивація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безкоштовно"Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращенняЯк потрапити у Sale (Розпродаж) в Google ShoppingМодуль 4.
Налаштування Performance Max та різні структури кампаніїЕволюція Google Shopping (Performance Max)Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping onlyСтруктури Performance Max кампанійСигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові темиСигнали аудиторій. Сайти конкурентівСигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)Сигнали аудиторій. ІнтересиPerformance Max на широку аудиторіюPerformance Max за сигналами аудиторіїPerformance Max за категорією товарівПісля запуску кампаніїМодуль 5.
Рекламні стратегіїТипи інтернет-магазинівРекламні стратегіїЗв’язка “Тип – Стратегія – Структура”Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину xata.in.uaСтратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину evergo.com.uaСтратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину smartrobot.com.uaСтратегія “Поділ товарів по ціні” на прикладі магазину superbro.com.uaСтратегія “Товари сталого асортименту + трендовий товар” на прикладі магазину tukva.in.uaЗапустили. Що далі?Модуль 6.
Оптимізація та масштабування рекламних кампанійЗагальний аналіз показників рекламних кампанійМісця розміщенняСтратегії призначення ставокСимулятор ставок кампаніїПланування показу оголошеньГеографія (місцезнаходження)Масштабування бюджетомМасштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (групи товарів)Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (товари)Підміна ідентифікатора та масштабування стандартною кампанією. Як одночасно запустити Performance Max і стандартну Google ShoppingПро додатковий фід. Для чого і коли використовуєтьсяДодатковий фід. Розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”Виключення фейкових конверсій з участі в розрахунку у стратегії призначення ставокМодуль 7.
Групи об'єктів (медійна складова Performance Max)Про групи об’єктів: товарна та медійна складова Performance Max. Як групуватиФакапи. Кейси. Структури кампаній. Формула відмінного оголошенняChatGPT для створення текстових об’єктів (заголовків, описів)Штучний інтелект Lexica для генерації картинокСтворюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 1)Створення відео в Google Ads за допомогою бібліотеки шаблонівСтворюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 2)Модуль 8.
Оптимізація товарів в Merchant Center. Додаткові фідиПро додатковий фід. Для чого і коли використовуєтьсяЯк включити правила атрибутів та додаткові фідиЗавантаження і особливості роботи додаткового фіда на прикладі вирішення проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”Як видалити додатковий фідЗміна назви та опису у відхилених товарах з допомогою додаткових фідівЗадаємо безкоштовну доставку (або інші параметри доставки) для окремих товарів через додаткові фідиВиключаємо товари з платної реклами але показуємося у безкоштовній видачіЗадаємо коректне значення для параметру google_product_categoryВидаляємо з рекламної кампанії товари, які зливають бюджетТи самДоступ до відеоуроків курсу на 6 місяцівДоступ до презентацій, чек-листів, інструкцій курсуПочаток навчання відразу після оплати
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться

Скачать курс - [Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024)

Для доступа к скачиванию вам необходимо авторизоваться

Комментарии 0

Пока нет комментариев. Будьте первым, кто оставит комментарий!
Чтобы оставить комментарий, войдите или зарегистрируйтесь.